Το λάθος που κάνεις και συχνά δεν καταλαβαίνεις πόσο χρόνο σου ”στοιχίζει”
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι μόλις φτάνουν στο γραφείο το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να τσεκάρουν τα μηνύματα στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο. Οι ειδικοί αναφέρουν πως αυτή η συνήθεια προκαλεί άγχος και μπλοκάρει την παραγωγικότητα. Υπάρχουν όμως τρόποι για να αρχίσεις να λειτουργείς διαφορετικά μπροστά στα emails που δέχεσαι τις πρώτες ώρες στη δουλειά σου.
Αν το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να ελέγχεις τα μηνύματά σου τότε πρέπει να σε ενημερώσουμε πως η to-do list σου θα αυξηθεί ραγδαία. Καλό θα ήταν επομένως, λίγη ώρα αφού ξεκινήσει η μέρα σου στο γραφείο να ρίχνεις μια ματιά, δίνοντας βάση όμως μόνο σε κάτι που επείγει να ολοκληρωθεί μέσα στη μέρα. Μην ξεχνάς ότι τα emails περιλαμβάνουν κυρίως επαγγελματικούς στόχους άλλων και όχι τους δικούς σου.
Δεν θα ήταν κακή ιδέα μάλιστα να περιορίσεις τις φορές που τα τσεκάρεις μέσα στη μέρα, ενώ ιδανικό θα ήταν να μην υπάρχει επί μονίμου βάσεως ανοιχτή η σχετική σελίδα, αλλά να κάνεις το check τις στιγμές που εσύ επιθυμείς.
Με αυτό τον τρόπο, γλιτώνεις χρόνο που θα μπορούσε να λειτουργήσει εποικοδομητικά για τις υπόλοιπες προγραμματισμένες εργασίες σου. Λίγο πριν αποχωρήσεις από το γραφείο είναι η κατάλληλη στιγμή προκειμένου να αφιερώσεις χρόνο στον έλεγχο των email σου.