Προδημοτική Εκπαίδευση

  • Panepistimio Leykosias
  • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ:
    ΔΙΔΑΚΤΡΑ: Με δίδακτρα
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ: Ανενεργή
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
    ΠΟΛΗ: ,
    ΣΠΟΥΔΕΣ: Full-time
    bookmark
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
    • Περιγραφή Προγράμματος

      The general aim of the programme is to prepare pre-primary teachers for teaching children between the ages 3 and 6. This means that the candidate teacher should acquire the necessary knowledge and skills and at the same time, plan his/her attitudes that will enable him/her on the one hand, to organize the proper student environment for the cognitive development of children between the ages of 3-6, and on the other hand, to help their development in the social, emotional and moral field. Both the content of the lessons as well as their methodology aim at leading the reflective teacher- educator who is capable of rethinking and self-judging his/her decisions and who has the ability and disposition for corrective action.

      Προοπτικές Σταδιοδρομίας

      The graduates of this programme will be employed in Public and Private Pre-primary Schools

      Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

      Graduates of the programme can be accepted into Second Cycle degrees (Master’s Degree).

      Μαθησιακά Αποτελέσματα

      On completion of the programme the student will be able to:

      1. Demonstrate the theoretical bases of education and instructive work by studying the historical and philosophical dimensions of teaching and learning.
      2. Analyze basic concepts, principles and generalizations of the Educational Science, and therefore, will understand how these set the limits for the organization and application of the instructive work.
      3. Acquire the teaching skills required for an effective organization, conduction and evaluation of teaching in a pre primary level.
      4. Demonstrate the theoretical bases of education and instructive work by studying the psychological and social dimensions of teaching and learning.
      5. Predict the role of school in the modern world and in particular his mission to help children develop in various sectors.
      6. Acquire all those skills needed to help student develop their self-energy, critical thinking and creativity.
      7. Develop research skills and a spirit of free pursuance of knowledge.
      8. Be in a position to operate as a factor of social life improvement and general development of his future working environment.
      9. Be able teachers to teach effectively all children.
    • Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος. Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς σε ένα μάθημα, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

      Ενδεικτικό Πρόγραμμα Σπουδών

      Semester 1

      • Πολιτισμική Ανθρωπολογία 6 ECTS Credits
      • Μουσική και Κίνηση 3 ECTS Credits
      • Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής 5 ECTS Credits
      • Νεοελληνική Γλώσσα Ι 6 ECTS Credits
      • Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής 4 ECTS Credits
      • Αγγλική Γλώσσα Ι 6 ECTS Credits

      Semester 2

      • Photography I 6 ECTS Credits
      • Ιστορία της Προσχολικής Αγωγής 5 ECTS Credits
      • Μαθηματικές Έννοιες στην Προσχολική Ηλικία 6 ECTS Credits
      • Τέχνη στο Νηπιαγωγείο 4 ECTS Credits
      • Εκπαιδευτική Τεχνολογία 3 ECTS Credits
      • Αγγλική Γλώσσα ΙΙ 6 ECTS Credits

      Semester 3

      • Ανάπτυξη κατά την Προσχολική Ηλικία 5 ECTS Credits
      • Μουσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο 5 ECTS Credits
      • Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο 6 ECTS Credits
      • Προσχολική Μουσική Εκπαίδευση 3 ECTS Credits
      • Ιστορία της Κύπρου 6 ECTS Credits
      • Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας 5 ECTS Credits

      Semester 4

      • Οργάνωση και Λειτουργία του Νηπιαγωγείου 5 ECTS Credits
      • Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο 4 ECTS Credits
      • Σχολική Εμπειρία Ι 5 ECTS Credits
      • Εξελικτική Ψυχολογία 5 ECTS Credits
      • Θεωρία της Γλώσσας 6 ECTS Credits
      • Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Έρευνα 5 ECTS Credits

      Semester 5

      • Πειραματική Μελέτη των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο 6 ECTS Credits
      • Δραστηριότητες Προσχολικής Αγωγής 6 ECTS Credits
      • Σχολική Εμπειρία ΙΙ 5 ECTS Credits
      • Εισαγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση 5 ECTS Credits
      • Εισαγωγή στη Νεοελληνική Λογοτεχνία 6 ECTS Credits
      • Χριστιανική Αγωγή 2 ECTS Credits

      Semester 6

      • Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο 6 ECTS Credits
      • Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο 6 ECTS Credits
      • Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών 6 ECTS Credits
      • Νεότερη Κυπριακή Λογοτεχνία 6 ECTS Credits
      • Ιστορία της Τέχνης 6 ECTS Credits

      Semester 7

      • Γλωσσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο 6 ECTS Credits
      • Στατιστική στην Εκπαίδευση 6 ECTS Credits
      • Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ 6 ECTS Credits
      • Αγωγή Λόγου 6 ECTS Credits
      • Δημιουργικό Θέατρο 6 ECTS Credits

      Semester 8

      • Αναδυόμενη Γραφή και Ανάγνωση 5 ECTS Credits
      • Σχολική Εμπειρία ΙΙΙ 10 ECTS Credits
      • Ιστορία της Εκπαίδευσης 5 ECTS Credits
      • Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης 5 ECTS Credits
      • Εκπαιδευτική Ψυχολογία 5 ECTS Credits
    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

      Αφήστε μια απάντηση

      Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

      ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
      ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
      ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
      ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
      ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
      ΆΡΘΡΑ
      Share on Facebook Tweet Pin it Share on LinkedIn Send email